mandag 22. mars 2010

Informasjonskompetanse 2


Eg har no oppretta ein konto på Netvibes og prøvd å legge til RSS. Eg ser det at ein ikkje kjem inn på mi side når ein trykker på linken, men trykk på profil så går det kanskje, trur eg har gjort noko gale som eg ikkje heilt har funne ut av endå. Eg har fulgt "oppskrifta" i informasjonskompetanse 2, men noko har glippa undervegs. Her er iallefall eit skjermkutt frå min netvibes.
Men tek ein tida til hjelp får ein det meste til. Eg har brukt lang tid på å sette meg inni dette temaet her, men gikk greit når eg fekk både tenke og sove på det. Eg vart veldig godt fornøgd med Netvibes (skulevibes) som eg laga til M3 oppgåva.

Eg har og kommentert Lars sin blogg.
RSS: Rich Site Summary eller Really Simple Syndication - eller på norsk: levende bokmerke / nyheitsstrøm - oppdatering på siste nytt. Man trenger ein feedreader/RSS-leser / informasjonsnav for å nytte seg av RSS fullt ut (Netvibes). Høgh beskriver ein feedreader som eit program, "som kan holde øje med opdateringer på hjemmesider, på weblogs og alle mulige andre steder, som bliver kodet med et såkaldt dynamisk bogmærke og derfor kan lade dem, der abonnerer få besked, så snart der er opdateringer". Jan-Arves sitt sitat: "La informasjonen komme til meg, hindre den ikke, for den tilhører oss". Det er det som skjer ved å kombinere RSS og Netvibes. Uttrykket Rimelig Smart Skoleredskap er også bra.
Kva er RSS? Med RSS vil du få tilsendt innholdet frå nettstadar automatisk. Stadig fleire aktørar støtter RSS som medium for å formidle informasjon - alt frå norske og utenlanske aviser til fagspesifikke websider, universiteter og høgskular, institusjonar, læreplattformer, blogger og så videre.
Eg har lagt inn RSS på læringsplattforma til dei eldste klassane på td. lokalavisa.

3 kommentarer:

  1. Jeg prøvde også å gå inn på linken du har lagt ut over her, og da kom jeg til min private nettvibes. Du har muligens lagt ut link til din private og ikke offentlige nettvibes og at det er det som er problemet. På den offentlige adressen ligger navnet mitt midt i nettadrssen, det gjør den ikke i den private nettadressen.

    SvarSlett
  2. Hei Anne Lise :-)

    Dette var en god idè. Nå har flere av oss grublet litt på hvordan vi kan tenke ulike digitale verktøy på småtrinnet sammen med de yngste elevene. Å bygge opp et undervisningsopplegg slik du har gjort det her med solsystemet syns jeg var kjempelurt. Tusen takk for tipset. :-)

    Merete

    SvarSlett
  3. Svar til Guri
    Var nok ikkje offentlig gjort første gang eg prøvde det. Men den vart offetlig og eg fekk det til, var faktisk veldig kjekt med netvibes og godt brukande til småskulen. Men eg har ikkje namnet mitt inni netvibes, eg kalla den skulvibes, for eg har tenkt å bruke dette med 4. klasse.

    SvarSlett