mandag 15. februar 2010

Digital arena 1

Eit interessant tema dette med skulen si rolle som danningsinstitusjon. Sjølv om internett som ”allemannseige” berre er 10- 15 år gammalt, har det ført til at det er naudsynt å rette søkelys mot ei form for digital danning. Denne fører med seg ein del tankar frå tidlegare tider, men rettar og søkelys mot korleis den digitale revolusjonen tvingar oss til å reflektere over kva det vil seie å vere ”gangs menneske ” i 2010. Ei viktig side ved dette er fråveret av dagens vaksne på den digitale arenaen. Det verkar som om dei vaksne ikkje reflekterar i særleg grad over sitt eige fråvær på denne arenaen. Det er naudsynt at fleire lærarar må kome på den digitale bana for å kunne ivareta danningsansvaret sitt, og nytte og å sjå mogligheitene i det daglige læringsarbeidet på skulen og i undervisninga.

1 kommentar:

  1. Jeg er så enig, og det er dette jeg tar meg selv i å predike stadig vekk til mine kolleger. Det er så viktig at vi kommer på banen, vi har et ansvar i forhold til dette i skolen og det er så tungt å få kolleger med på den tanken. Jeg har skrevet et innlegg på min blogg som går på mye av det samme. Og som Ellen skriver i en kommentar så er det gjerne TID som er hinderet for mange.

    SvarSlett