tirsdag 20. oktober 2009

Øvingsoppgåver- Picasa



Fotomontasje var artig, og er ein ypperleg måte å framstille
familiebilder frå ein ferie.



Dette bildet fannt eg på nettet. Eg redigerte det
med diverse effektar og justeringar, varmare bla.
Eg laga det til i Picasa med svart-kvit farge så gjekk eg inn
og tok justeringar og med lys og skugge.

Her skar eg vekk andre personar på bildet for å framheve.




Bildet blei meir knytta til stemning etter kvadratisk beskjæring.





Dette bildet var plassering av båt i midten.Eg synest
at bilde kom meir til sin rett etter å ha beskjært og
brukt tredjedelsregelen.

Etter dei bilda eg no har gjort etterarbeid på i picasa meinar eg at det bildet av båt på sjøen, foss og blomsten vart dei mest effektfulle. Dette fordi dei vart framheva på ein heilt ny måte etter bearbeiding i picasa. Eg har faktisk photo shop på min lærar pc som vi har fått gjennom kommunen, men har brukt det berre sporadisk av og til. Eg synest at picasa er enklare å bruke, og er meir forklarande. Så mitt råd til kommune som betalar lisens på fleire "unødvendige"program, her er det pengar å spare. Kjekt program som eg kjem til å nytte privat og i jobben som lærar.





Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar